Overspoeld door vele inkomende documenten?

Als boekhouder is het elk kwartaal een helse opdracht om de facturen van uw klanten te verzamelen.

  • Papieren en mails uitsorteren,
  • Inloggen op Google Drive, Dropbox, OneDrive…
  • ZIP-bestanden uitpakken,
  • PDF-bestanden uitsplitsen…

Dit is een zeer tijdrovende taak vooraleer u aan uw echte werk kan beginnen!

Facturen van klanten rechtstreeks in uw boekhouding

Dankzij SmartBox, de digitale brievenbus tussen boekhouder en klant, ontvangt u alle documenten digitaal en centraal in één map per klant, onderverdeeld in Aankoopfacturen, Verkoop facturen en Algemene bestanden. Geen sorteer- of scanwerk meer, u kan meteen beginnen boeken!

Ook voor de klant betekent dit een vereenvoudiging. Facturen naar de juiste map uploaden en klaar! Documenten aan zijn boekhouder bezorgen was nog nooit zo eenvoudig!

Voordelen:

 Eénmalige installatie

Eenvoudige werkwijze voor boekhouder en klant

Split functionaliteit voor single page facturen

Ongelofelijke tijdsbesparing

GDPR proof: lokale opslag (binnen Europa) en beveiligd

Ongelimiteerde capaciteit

 40 € /dossier per jaar

Geen bijkomende kosten per verwerkte factuur

Geen kopzorgen: support en opleiding van uw klant door Irisoft Solutions